Etapy naprawy

Procedura i szczegóły usługi naprawy automatycznych ekspresów do kawy

Zanim rozpoczniemy jakąkolwiek naprawę, dokładnie analizujemy problem i przedstawiamy transparentną wycenę kosztu naprawy. Dbamy o przejrzystość i uczciwość, informując Cię zarówno o kosztach robocizny, jak i ewentualnych kosztach zakupu części do wymiany. Naszym celem jest eliminacja niepotrzebnych zaskoczeń związanych z opłatami i zapewnienie pełnej jasności co do kosztów naprawy.

Krok 1 - zgłoszenie

Naprawę ekspresu do kawy można zgłosić:
- telefonicznie pod nr tel. +48 74 831 31 31,
- osobiście w siedzibie firmy pod adresem ul. Bohaterów Getta 20, 58-200 Dzierżoniów,
- za pośrednictwem formularza na naszej stronie internetowej,
- pocztą e-mail pod adresem kontakt@amj.com.pl.

Krok 2 - dostarczenie ekspresu do naprawy

Ekspres można dostarczyć do nas:
- osobiście w siedzibie firmy pod adresem ul. Bohaterów Getta 20, 58-200 Dzierżoniów,
- kurierem w ramach indywidualnie ustalanej usługi door-to-door

Krok 3 - diagnostyka ekspresu

Diagnoza usterki zajmuje nam zazwyczaj od 1 do 2 dni roboczych. Usługa ta jest bezpłatna w przypadku zdecydowania się na naprawę. W przypadku rezygnacji, klient ponosi jedynie koszt wystawienia diagnozy. Wieloletnie doświadczenie pozwala nam bardzo często zdiagnozować problem na podstawie samych informacji na temat nieprawidłowego działania ekspresu. W takiej sytuacji możemy określić szacunkowy koszt naprawy ekspresu już podczas pierwszej rozmowy.

Krok 4 - naprawa ekspresu do kawy

Od momentu wystawienia diagnozy ekspresu, czas naprawy wynosi zazwyczaj między 2 a 4 dniami roboczymi. W przypadku potrzeby zamówienia nietypowej części, której nie posiadamy na magazynie, naprawa może przedłużyć się o czas sprowadzenia części. Klient jest zawsze o tym informowany. W ramach naprawy dokonujemy kompleksowego czyszczenia, odkamienienia i odtłuszczenia ekspresu. Smarujemy wszystkie uszczelki, a w razie potrzeby - wymieniamy na nowe. Naszym klientom udzielamy 6-miesięcznej gwarancji na dokonaną przez nas naprawę, a na wymienione części - aż rocznej gwarancji.

Krok 5 - testowanie ekspresu

Po naprawie, każdy ekspres przechodzi wnikliwe, kilkuetapowe testy, które sprawdzają poprawność działania wszystkich funkcji. Dopiero po pozytywnym zakończeniu testów i wykonaniu 15-20 kaw, klient jest informowany o możliwościu odbioru ekspresu. Naprawiony ekspres testujemy pod kątem jakości zaparzonej kawy, jej temperatury, powstałej kremy i poziomie spienienia mleka.

Krok 6 - odbiór ekspresu

Naprawiony ekspres jest przekazywany klientowi w siedzibie firmy pod adresem ul. Bohaterów Getta 20, 58-200 Dzierżoniów lub odsyłany kurierem, w przypadku wybrania takiej opcji. Przy odbiorze, jeśli klient jest tym zainteresowany, z chęcią poinformujemy jak najlepiej użytkować ekspres, aby wydłużyć jego żywotność. Podpowiemy jak konserwować ekspres, czyścić blok zaparzający, czyścić spieniacz i pojemniki na mleko oraz skropliny.

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami!